The Dark World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Et forum hvor vampyr hersker byerne og varulve hersker skove magikere der hersker ved kysten, dæmoner og engle som er hvor de kan
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 3 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 3 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 21, Tors Jun 04, 2020 7:56 pm
Mest aktive brugere
Malao
Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Vote_lcapEt møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Voting_barEt møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Vote_rcap 
Fiona Angelina
Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Vote_lcapEt møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Voting_barEt møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Vote_rcap 
watson
Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Vote_lcapEt møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Voting_barEt møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Vote_rcap 
Fillipe McGrath
Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Vote_lcapEt møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Voting_barEt møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Vote_rcap 
Amanda
Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Vote_lcapEt møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Voting_barEt møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Vote_rcap 
Freja
Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Vote_lcapEt møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Voting_barEt møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Vote_rcap 
moriarty
Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Vote_lcapEt møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Voting_barEt møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Vote_rcap 
Lenora ´Diamond´ Rachel
Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Vote_lcapEt møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Voting_barEt møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Vote_rcap 
Akuma
Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Vote_lcapEt møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Voting_barEt møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Vote_rcap 
Demetri
Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Vote_lcapEt møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Voting_barEt møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Top posting users this week
Ingen bruger
Nyheder om chatten
Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 4:09 am af Amanda
Hej alle sammen her på siden. Jeg har lavet en smule om på chatten så i også kan skrive imens i emner. Men det er ikke ensbetydende med i ikke skal emne, tvært imod.
En anden ting er at når i skriver i emner er det ikke ligesom i chatten, i skal skrive noget mere og hus det ikke er med samme tegnsætning som der i. Jeg har også smidt lidt andet her ind på siden, så i kan se hvem der er …


Kommentarer: 0
Statistik
Der er i alt 23 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Evenora

Vores brugere har i alt skrevet 496 indlæg i 55 emner

 

 Et møde i skoven [Moriarty]

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
moriarty
Nybegynder
Nybegynder
moriarty


Antal indlæg : 18
Join date : 04/03/12
Url bo sted : Nord skoven

Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i skoven [Moriarty]   Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 2:03 am

"hvad vil du have at drikke jeg har noget rødvin, hvidvin jeg har sodavand eller bare normalt vand" vente sig om mod hende og kunne se at hun ikke så, så glad ud "skal jeg ikke pakke den der model væk vi skal spise lige om lidt" han gik hen uden at vente på at hun havde svaret og pakkede modellen ned i flytte kassen sammen med alle papirene og stildte den ind i rummet hvor han havde taget det fra, og gik hen i køkkenet igen.
Tilbage til toppen Go down
Freja
Nybegynder
Nybegynder
Freja


Antal indlæg : 21
Join date : 04/03/12
Url bo sted : syd skoven

Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i skoven [Moriarty]   Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 6:08 am

"Hvad skal du have?" spørger ham roligt og nikker til ham da han fjerner modellen. Hun lå roligt på sofaen og iagttog ham med et smil på sine læber. Hun kunne godt lide at være ved ham og have selvskab for en gangs skyld, hun plejede ikke at spise sammen med nogen, hun tog bare det hun nu kunne finde.
Tilbage til toppen Go down
moriarty
Nybegynder
Nybegynder
moriarty


Antal indlæg : 18
Join date : 04/03/12
Url bo sted : Nord skoven

Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i skoven [Moriarty]   Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 6:13 am

"jeg vil have mig et glas rødvin" han fandt to rødvins glas frem, han gik ud fra at hun også bare skulle have noget rødvin. han stillede de to glas på boret og fandt den bedste rødvin han kunne finde "jeg er ked af at jeg ikke kunne have lavet noget mere jeg plager at vide i lidt tid før jeg for gæster, så jeg håber det gør" han gik hen og tog nogle talerkaner og bestik og lagde mad til rette på den og stillede dem på boret "versgod så er der mad" han begyndte at spise
Tilbage til toppen Go down
Freja
Nybegynder
Nybegynder
Freja


Antal indlæg : 21
Join date : 04/03/12
Url bo sted : syd skoven

Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i skoven [Moriarty]   Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 6:18 am

Freja satte sig op da han kom med rødvinsglassene og smilte til ham. "Det er okay, jeg er ikke van til at spise med andre" Hun smilte til ham da han satte sig og begyndte og spise og det samme gjorde hun. Hun spiste roligt og så på ham imens, hun følte sig lidt ikke helt hjemme, men hun kunne lide at være der.
Tilbage til toppen Go down
moriarty
Nybegynder
Nybegynder
moriarty


Antal indlæg : 18
Join date : 04/03/12
Url bo sted : Nord skoven

Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i skoven [Moriarty]   Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 7:02 am

"jeg ved godt at det måske ikke er det bedste, men det var lige hvad jeg kunne finde med så kort varsel" han kiggede hen på hende med et smil, han tog der efter rødvinen og hældte op til Freja og der efter ham selv han stillede flasken på boret, og så kom han i tanke om noget han havde glemt han rejste sig op og gik hen til komoden som stod op ad væggen på den anden side han fandt to stearin lys og holdere til dem, han stillede dem på boret, og tændte dem der efter satte han sig ned igen
Tilbage til toppen Go down
Freja
Nybegynder
Nybegynder
Freja


Antal indlæg : 21
Join date : 04/03/12
Url bo sted : syd skoven

Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i skoven [Moriarty]   Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 7:30 am

Freja så på ham da han hældte rødvinene op, hun tog roligt glasset da han stilte flasken på bordet og smagte roligt på den "Den er go" Hun smilte til ham da han rejse sig og undrede sig så over hvad han skulle. Hun måbede nærmest da han kom med stearinlys og rødmede lidt uden selv at vide det da han satte sig igen efter at have sat sig.
Tilbage til toppen Go down
moriarty
Nybegynder
Nybegynder
moriarty


Antal indlæg : 18
Join date : 04/03/12
Url bo sted : Nord skoven

Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i skoven [Moriarty]   Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 7:43 am

"sker der ikke noget ned hos dig?" han kiggede på hende men hun lige var ved at tage et stykke kød ind i munden. "jeg har ikke haft gæster i noget tid så jeg er ikke helt vantil at skulle snakke mens jeg spiser, jeg siger det bare i tilfælde af der der skulle blive stille" han fortsatte med at spise men ventede stædig på hendes svar
Tilbage til toppen Go down
Freja
Nybegynder
Nybegynder
Freja


Antal indlæg : 21
Join date : 04/03/12
Url bo sted : syd skoven

Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i skoven [Moriarty]   Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 7:58 am

"Nej der sker ikke det store, ikke andet end vampyrene tjekker os en gang i mellem" Hun tog kødet ind i munden og smilte kort til ham, hun mumlede med mad i munden "Det er okay" Hun spidste videre og så på ham i smug.
Tilbage til toppen Go down
moriarty
Nybegynder
Nybegynder
moriarty


Antal indlæg : 18
Join date : 04/03/12
Url bo sted : Nord skoven

Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i skoven [Moriarty]   Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 26, 2012 12:55 am

"må hvad laver i så med de vampyrer" han havde et skævt smil og kiggede med et underligt blik. han spiste videre, og to en slurk vin "det er en meget god vin jeg vidste ikke engang jeg havde den jeg fandt den ved et held" han kiggede på glasset med vin i mens han sagde det.
Tilbage til toppen Go down
Freja
Nybegynder
Nybegynder
Freja


Antal indlæg : 21
Join date : 04/03/12
Url bo sted : syd skoven

Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i skoven [Moriarty]   Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 10:01 pm

"I starten slog vi dem vi mødte ihjel, eller prøvede på det, men så sendte de bare flere. De går bare på patrulje i udkanten af skoven, så vi lader dem være nu" Hun sagde det roligt men så ikke på ham imens, hun spiste bare roligt og drak lidt vin. Hun nikkede roligt til ham da han sagde det var en go vin, et område hun slet ikke kunne tale med om.
Tilbage til toppen Go down
moriarty
Nybegynder
Nybegynder
moriarty


Antal indlæg : 18
Join date : 04/03/12
Url bo sted : Nord skoven

Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i skoven [Moriarty]   Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 23, 2012 7:37 am

"nå ja jeg ville da ikke have at de kom her op så ville de vampyrer kan de se hvad vi gør ved sådan nogle som dem" han havde en knyttet næve mens han sagde det sidste og han kiggede på Freja bagefter "du ved ikke noget om vin gør du" han kiggede på hende med et skævt blik "det her er ikke en særlig god vin" han smilte mens han fik øjn kontakt med Freja
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde i skoven [Moriarty]   Et møde i skoven [Moriarty] - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et møde i skoven [Moriarty]
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Første møde [watson]
» En helt almindelig tur i skoven.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dark World :: Skovene :: Nord skoven :: Vandfald-
Gå til: