The Dark World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Et forum hvor vampyr hersker byerne og varulve hersker skove magikere der hersker ved kysten, dæmoner og engle som er hvor de kan
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 21, Tors Jun 04, 2020 7:56 pm
Mest aktive brugere
Malao
En helt almindelig tur i skoven. Vote_lcapEn helt almindelig tur i skoven. Voting_barEn helt almindelig tur i skoven. Vote_rcap 
Fiona Angelina
En helt almindelig tur i skoven. Vote_lcapEn helt almindelig tur i skoven. Voting_barEn helt almindelig tur i skoven. Vote_rcap 
watson
En helt almindelig tur i skoven. Vote_lcapEn helt almindelig tur i skoven. Voting_barEn helt almindelig tur i skoven. Vote_rcap 
Fillipe McGrath
En helt almindelig tur i skoven. Vote_lcapEn helt almindelig tur i skoven. Voting_barEn helt almindelig tur i skoven. Vote_rcap 
Amanda
En helt almindelig tur i skoven. Vote_lcapEn helt almindelig tur i skoven. Voting_barEn helt almindelig tur i skoven. Vote_rcap 
Freja
En helt almindelig tur i skoven. Vote_lcapEn helt almindelig tur i skoven. Voting_barEn helt almindelig tur i skoven. Vote_rcap 
moriarty
En helt almindelig tur i skoven. Vote_lcapEn helt almindelig tur i skoven. Voting_barEn helt almindelig tur i skoven. Vote_rcap 
Lenora ´Diamond´ Rachel
En helt almindelig tur i skoven. Vote_lcapEn helt almindelig tur i skoven. Voting_barEn helt almindelig tur i skoven. Vote_rcap 
Akuma
En helt almindelig tur i skoven. Vote_lcapEn helt almindelig tur i skoven. Voting_barEn helt almindelig tur i skoven. Vote_rcap 
Demetri
En helt almindelig tur i skoven. Vote_lcapEn helt almindelig tur i skoven. Voting_barEn helt almindelig tur i skoven. Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Top posting users this week
Ingen bruger
Nyheder om chatten
En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 4:09 am af Amanda
Hej alle sammen her på siden. Jeg har lavet en smule om på chatten så i også kan skrive imens i emner. Men det er ikke ensbetydende med i ikke skal emne, tvært imod.
En anden ting er at når i skriver i emner er det ikke ligesom i chatten, i skal skrive noget mere og hus det ikke er med samme tegnsætning som der i. Jeg har også smidt lidt andet her ind på siden, så i kan se hvem der er …


Kommentarer: 0
Statistik
Der er i alt 23 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Evenora

Vores brugere har i alt skrevet 496 indlæg i 55 emner

 

 En helt almindelig tur i skoven.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 1:32 am

Sted: I nordskoven, langs åen.
Tid: 15:00.
Dato: 1 Maj.
Omgivelser: Skov og å.
Vejr: Klar solskind.
Påklædning: Lang lys kjole.

Fiona Angelina var gået til åen i nordskoven. Hun havde sat sig langs åen for at kigge rundt og måde nye venner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 1:51 am

Sted: I nordskoven, langs åen.
Tid: 16:00
Dato: 1 Maj.
Omgivelser: Skov og å.
Vejr: Klar solskind.
Påklædning: <--- det jeg har på billedet



Mindy kommer gående ned af åen og ser Fiona Angelina.


Sidst rettet af Mindy Wolf Ons Maj 02, 2012 5:52 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 4:47 am

Angel så der kom en hen mod åen. Det første hun havde tænkt var, om hvilken skabning den unge pige var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 5:18 am

''Hej'' Råber MIndy og hun smiler med det størrste smil hun kunne lave.
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 5:20 am

Angel smilede tilbage og råbte "hej bare kom" hun havde dog tænkt lidt over om hun kunne stole på pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 5:22 am

*Mindy går over til den unge pige der sad ved åen* Jo tak siger Mindy og smiler, hey for resten jeg hedder Mindy Wolf og jeg er 16 år. Mindy rækker en hånd ud for at give hånd.


Sidst rettet af Mindy Wolf Ons Maj 02, 2012 5:54 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Amanda
Admin
Amanda


Antal indlæg : 32
Join date : 04/03/12
Url bo sted : Vampyr byen

En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 5:25 am

//Undskyld jeg blander mig, men bare lige så i ved det, så er det kun forfatteren på emnet der skal skrive alt det der i starten. Den der svarer må gerne skrive hvilken påklædning de har på, men i behøver ikke skrive alt det andet når i svarer på et emne. Men held og lykke med at skrive emner xD//
Tilbage til toppen Go down
https://the-dark-world.danskforum.net
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 5:29 am

Angel havde kigget på pigen, mens hun var gaet hen til hende. Angel havde sagt "Hej, jeg hedder Fiona Angelina Blizz, men mine venner kalder mig Angel" Angel havde smilt blidt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 5:30 am

Mindy smiler, der er godt ikke så mange her ude siger Mindy nersøvst. Mindy var lidt nervøs for hun kendte Angel ikke så godt men hun håbede hun kunne bliver venner med hende
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 6:15 am

Angel havde ikke rigtig svaret Mindy, udover med et "tja"Hun kiggede ned i vandet og så sit egen spejlbillede "nå hvor kommer du fra" spurgte hun tavst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 6:17 am

*Mindy kigger ned og stammer* '' Jeg kommer fra menneskenes by men nu bor jeg her i skoven pga. min race'' sagde Mindy. '' Hvad med dig?'' Spørge Mindy.
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 6:24 am

"okay" sagde Angel. "jeg ved endelig ikke hvor jeg kommer fra" sagde Angel tavst uden at kigge op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 6:26 am

Mindy sukker* '' det er da ikke så godt'' Siger Mindy
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 6:28 am

"nej" Angel kigger ned mod jorden og en tåre kommer frem ved hendes øje. "nå men ikke mere ikke mere om det, hvilken race er du siden du ikke er i din by længer" spørger Angel roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 6:30 am

'' jeg er varulv'' Siger Mindy nersøv '' så kunne ikke bliver i min by elles ville jeg nok dø. Hvad med dig?'' Sprøge Mindy.
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 6:32 am

"jeg er en engel" sagde hun stille. "derfor holder jeg mig helst i luften når jeg gør alene men hvis jeg har venner med gør jeg normalt" grinte hun lidt af den sidste kommentar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 6:34 am

*griner lidt med* '' så må jeg håbe for dig du får nogen nye venner'' Siger Mindy og smiler
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 7:07 am

"tak og i lige måde" siger Angel. "er der ellers nåde jeg bør høre om dig, du virker som en sød pige" smiler Angel til Mindy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 7:08 am

'' Takker, hmmm ved ikke hvad vil du høre?'' Sprøge Mindy og smiler.
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 7:17 am

"det ved jeg ikke rigtig" siger Angel og kigger blidt på Mindy. "hvad laver du ellers i din fritid?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 7:19 am

''Håber jeg finder en jeg kan bringe livet med hvad med dig?'' Spøge Mindy , smiler og sætter sig i kanten*
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 7:21 am

"jov det kunne være skønt med en at dele sit liv med så det håber jeg endelig også" siger Angel og smiler sødt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 7:25 am

'' Så kan vi dele vores liv sammen'' Siger mindy og griner
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 7:30 am

"hehe ja det kan vi" griner Angel af Mindy's kommentar, "har du en drømme fyr eller noget" spørger Angel grinene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 7:32 am

*Mindy griner* '' Hmmm går ikke rigtig efter drømmefyren tro jeg går efter den jeg sådan møder og jeg ved det er ham. Hvad med dig?'' Sprøge mindy og smiler.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En helt almindelig tur i skoven. Empty
IndlægEmne: Sv: En helt almindelig tur i skoven.   En helt almindelig tur i skoven. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En helt almindelig tur i skoven.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 9Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Et møde i skoven [Moriarty]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dark World :: Skovene :: Syd skoven :: Langs åen-
Gå til: