The Dark World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Et forum hvor vampyr hersker byerne og varulve hersker skove magikere der hersker ved kysten, dæmoner og engle som er hvor de kan
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 21, Tors Jun 04, 2020 7:56 pm
Mest aktive brugere
Malao
En dag i lysningen [Akuma] Vote_lcapEn dag i lysningen [Akuma] Voting_barEn dag i lysningen [Akuma] Vote_rcap 
Fiona Angelina
En dag i lysningen [Akuma] Vote_lcapEn dag i lysningen [Akuma] Voting_barEn dag i lysningen [Akuma] Vote_rcap 
watson
En dag i lysningen [Akuma] Vote_lcapEn dag i lysningen [Akuma] Voting_barEn dag i lysningen [Akuma] Vote_rcap 
Fillipe McGrath
En dag i lysningen [Akuma] Vote_lcapEn dag i lysningen [Akuma] Voting_barEn dag i lysningen [Akuma] Vote_rcap 
Amanda
En dag i lysningen [Akuma] Vote_lcapEn dag i lysningen [Akuma] Voting_barEn dag i lysningen [Akuma] Vote_rcap 
Freja
En dag i lysningen [Akuma] Vote_lcapEn dag i lysningen [Akuma] Voting_barEn dag i lysningen [Akuma] Vote_rcap 
moriarty
En dag i lysningen [Akuma] Vote_lcapEn dag i lysningen [Akuma] Voting_barEn dag i lysningen [Akuma] Vote_rcap 
Lenora ´Diamond´ Rachel
En dag i lysningen [Akuma] Vote_lcapEn dag i lysningen [Akuma] Voting_barEn dag i lysningen [Akuma] Vote_rcap 
Akuma
En dag i lysningen [Akuma] Vote_lcapEn dag i lysningen [Akuma] Voting_barEn dag i lysningen [Akuma] Vote_rcap 
Demetri
En dag i lysningen [Akuma] Vote_lcapEn dag i lysningen [Akuma] Voting_barEn dag i lysningen [Akuma] Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Top posting users this week
Ingen bruger
Nyheder om chatten
En dag i lysningen [Akuma] Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 4:09 am af Amanda
Hej alle sammen her på siden. Jeg har lavet en smule om på chatten så i også kan skrive imens i emner. Men det er ikke ensbetydende med i ikke skal emne, tvært imod.
En anden ting er at når i skriver i emner er det ikke ligesom i chatten, i skal skrive noget mere og hus det ikke er med samme tegnsætning som der i. Jeg har også smidt lidt andet her ind på siden, så i kan se hvem der er …


Kommentarer: 0
Statistik
Der er i alt 23 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Evenora

Vores brugere har i alt skrevet 496 indlæg i 55 emner

 

 En dag i lysningen [Akuma]

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Freja
Nybegynder
Nybegynder
Freja


Antal indlæg : 21
Join date : 04/03/12
Url bo sted : syd skoven

En dag i lysningen [Akuma] Empty
IndlægEmne: En dag i lysningen [Akuma]   En dag i lysningen [Akuma] Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 8:25 am

Tid: Lidt over middag
Dato: 15/7-2012
Sted: I den lille lysning i sydskoven
Omgivelser: Dyrelyde, men man kan ikke se dem, ellers kun træer, sidder inde mit i lysningen
Vejr: Skyet, men ellers godt vejr
Påklædning: En lidt laset kjole, men stadig yndefuld.

Freja sad i mitten af lysningen af hendes skov. Hun havde været rundt på sin runde for at se om der var nogle indtrængende fra den anden skov, eller endda nogle vampyre, men intet af det havde der været i dag. Hun havde kun mødt nogle engle og nogle troldmænd der rejste gennem skoven for ikke at blive opdaget af vampyrene. Nu havde hun været på jagt og sad i lysningen og havde en død hare i hendes hænder, hun sad lidt og aede den og legede med den, for hun kedede sig. Det var måneder siden hun havde været oppe ved de andre varulve og snakke, og det var også lange siden hun havde set nogle af hendes egne søstre der levede i skoven. I sydskoven levede der kun hun ulve, hende og få af hendes søstre, plus nogle enkelte der var kommet her til.
Tilbage til toppen Go down
Akuma
Nybegynder
Nybegynder
Akuma


Antal indlæg : 2
Join date : 30/06/12
Url bo sted : Lidt rundt omkring... Hvis folk ikke vil have mig det ene sted så er jeg bare det andet sted.

En dag i lysningen [Akuma] Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i lysningen [Akuma]   En dag i lysningen [Akuma] Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 9:05 am

Påklædning: Et par slidte grå og lange bukser.

Den svage vind listede sig langsomt gennem træernes blade.
Skoven gengav sine små lyde.
Og der lå en dæmon i sin dybe søvn midt på skovbunden.
Han gav en lidt halvkraftig snorken fra sig.
Navnet på dæmonen var Akuma.
Akuma havde været oppe det meste af natten og manglede en del søvn.

Han lå på en bunke mos som han havde samlet i løbet af noget tid.
De store vinger som han bar på ryggen var foldet ud på en mærkelig måde.
Som om han bare havde smidt sig på jorden og sov.

Lige pludselig vågnede han med et sæt og han trak vejret dybt.
For pokker han var smadret.
Han satte sig op og kikkede rundt.
"Er her nogen?"
Tilbage til toppen Go down
Freja
Nybegynder
Nybegynder
Freja


Antal indlæg : 21
Join date : 04/03/12
Url bo sted : syd skoven

En dag i lysningen [Akuma] Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i lysningen [Akuma]   En dag i lysningen [Akuma] Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 9:13 am

Freja kunne høre noget ude i skoven. Hun så sig om og rejste sig op. Hun havde den døde kanin i hånden og gik mod lyden. Det lød som en snorken, men pludselig stoppede det og det samme gjorde hun med at gå. Hun var kun lige nået til kanten af lysningen og stod der og kiggede lidt. Hun kunne høre en stemme der spurgte om der var nogen, men hun vidste ikke om hun skulle svare. Hun gik på bare tær ind mellem træerne og lidt mod retningen hun havde hørt stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Akuma
Nybegynder
Nybegynder
Akuma


Antal indlæg : 2
Join date : 30/06/12
Url bo sted : Lidt rundt omkring... Hvis folk ikke vil have mig det ene sted så er jeg bare det andet sted.

En dag i lysningen [Akuma] Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i lysningen [Akuma]   En dag i lysningen [Akuma] Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 9:59 am

Akuma snusede lidt ud i luften.
Stanken af kanin hang i svagt rundt om stedet.
Hans mave rumlede lidt.
*Jeg er sulten...* tænkte han svagt.
Akuma rejste sig op.
Han veltrænede mave- og brystmuskler blev fanget i solen.
Vingerne hang lidt ned af ham da han stadig var noget træt.

Akuma kikkede i retningen af kaninlugten.
Han drejede sig hurtigt da lugten bevægede sig.
Hans vinger strittede ud fra ryggen af ham som et rovdyr der skulle til at angribe.
Men ved kaninlugten så han en... En pige?
Hun så ikke særlig gammel ud. Måske i slutningen af teenagerårene?

Han rettede sig op, lod sine vinger folde sig sammen og kikkede hen imod hende.
"Giver du en bid?"sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Freja
Nybegynder
Nybegynder
Freja


Antal indlæg : 21
Join date : 04/03/12
Url bo sted : syd skoven

En dag i lysningen [Akuma] Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i lysningen [Akuma]   En dag i lysningen [Akuma] Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 10:13 am

Da Freja pludselig så noget komme mod hende begyndte hun at knore. Hun kunne endnu ikke se hvad det var på grund af træerne, men da han kom tættere på kunne hun både se og lugte det var en dæmon. Hun så kort ned på kaninen hun havde i hånden og så så hen på ham med et undrende blik "Vil du have kaninen?" Hendes stemme var rolig og en smule ungt. Hun undrede sig over at han ville have kaninen når der var så mange andre dyr her i skoven.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En dag i lysningen [Akuma] Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i lysningen [Akuma]   En dag i lysningen [Akuma] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En dag i lysningen [Akuma]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dark World :: Skovene :: Syd skoven :: Lysning-
Gå til: