The Dark World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Et forum hvor vampyr hersker byerne og varulve hersker skove magikere der hersker ved kysten, dæmoner og engle som er hvor de kan
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 21, Tors Jun 04, 2020 7:56 pm
Mest aktive brugere
Malao
kidnapning og for søg Vote_lcapkidnapning og for søg Voting_barkidnapning og for søg Vote_rcap 
Fiona Angelina
kidnapning og for søg Vote_lcapkidnapning og for søg Voting_barkidnapning og for søg Vote_rcap 
watson
kidnapning og for søg Vote_lcapkidnapning og for søg Voting_barkidnapning og for søg Vote_rcap 
Fillipe McGrath
kidnapning og for søg Vote_lcapkidnapning og for søg Voting_barkidnapning og for søg Vote_rcap 
Amanda
kidnapning og for søg Vote_lcapkidnapning og for søg Voting_barkidnapning og for søg Vote_rcap 
Freja
kidnapning og for søg Vote_lcapkidnapning og for søg Voting_barkidnapning og for søg Vote_rcap 
moriarty
kidnapning og for søg Vote_lcapkidnapning og for søg Voting_barkidnapning og for søg Vote_rcap 
Lenora ´Diamond´ Rachel
kidnapning og for søg Vote_lcapkidnapning og for søg Voting_barkidnapning og for søg Vote_rcap 
Akuma
kidnapning og for søg Vote_lcapkidnapning og for søg Voting_barkidnapning og for søg Vote_rcap 
Demetri
kidnapning og for søg Vote_lcapkidnapning og for søg Voting_barkidnapning og for søg Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Top posting users this week
Ingen bruger
Nyheder om chatten
kidnapning og for søg Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 4:09 am af Amanda
Hej alle sammen her på siden. Jeg har lavet en smule om på chatten så i også kan skrive imens i emner. Men det er ikke ensbetydende med i ikke skal emne, tvært imod.
En anden ting er at når i skriver i emner er det ikke ligesom i chatten, i skal skrive noget mere og hus det ikke er med samme tegnsætning som der i. Jeg har også smidt lidt andet her ind på siden, så i kan se hvem der er …


Kommentarer: 0
Statistik
Der er i alt 23 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Evenora

Vores brugere har i alt skrevet 496 indlæg i 55 emner

 

 kidnapning og for søg

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:05 am

Fillipe lander i sin lejer der efter fast spænder mindy til et stort forsøgs bord
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:07 am

''PLEASE NEJ NNEEEJJJJ'' Råber MIndy.
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:09 am

TID: 01:00
PÅKLÆDNING: min store metal rustning
OMRÅDE: vestkysten
OMGIVELSER: Fillipes lejer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:10 am

Mindy skriger og prøver at komme fri.
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:12 am

"stille" siger han roligt og binder hendes mund der efter tager han angel ud af tasken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:13 am

Mindy mumler med et bange blik.
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:16 am

"lad mig nu se" siger han roligt og tager en taske frem og hiver en kæmpe kniv, en saks, en tang og et par fortørelses briller
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:17 am

Mindy begynder at græder og hiver i kæderne.
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:18 am

"pls gør hende ikke noget" bønfalder Angel "du må ikke gøre hende ondt" sagde hun til Fillipe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:21 am

Mindy begynder at græder og går i panik.
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:22 am

"når du tror det er hende jeg vil gøre ondt sødt nej det er dig jeg er efter" siger Fillipe og banker på glasset i æsken
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:23 am

Angel kiggede bare skræmt på Fillipe da han sagde det "men lad Mindy gå så" råbte hun til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:24 am

Mindy går i endnu mere panik og hiver mere og mere i kæderne.
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:25 am

"nej hende tager jeg mig af senere" Siger han køligt og går ind og skifter om til en kittel men stadig med lidt beskydtelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:26 am

Mindy ser bange på Angel og tårerene løber ned af hendens kinder.
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:28 am

"NEJ! lad hende gå Fillipe hun skal ikke lide" sagde Angel vredt til ham "undskyld Mindy jeg skulle have lyttet til jer om at Fillipe ikke var hvad han så ud til at være i mine øgne" sagde Angel og begyndte at græde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:30 am

Mindy får af det hun har rundt om munden '' Farvel Angel'' Siger Mindy fordi hun var sikker på hun ikke kom her fra i leve.


Sidst rettet af Mindy Wolf Søn Maj 06, 2012 9:31 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:30 am

"det hjælper ikke at rive i de kæder de er lavet til kæmper med mindre håndleds lænker" siger Fillipe mens han sætter Angel fri og spænder hende hurtigt fast.
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:34 am

"farvel Mindy" græd Angel for hun vidste at hende dage som engel var slut nu "hvad vil du endelig med os" spurgte Angel mens kun græd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:35 am

Mindy havde lyst til at skrige for hun vidste at hun snart ville føle smerte snart.
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:42 am

Fillipe åbner en bog på en side der hedder 'engle' "jeg har tænkt mig det her" siger Fillipe i det samme med at han stikker et rødglødene kniv i armen på Angel
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:45 am

Angel skriger af smerte mens tårene triller ned af hendes kinder, hun ser det store sår der kommer i hendes arm


Sidst rettet af Fiona Angelina Søn Maj 06, 2012 10:51 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 9:46 am

Mindy Skriger ''AANNGGGEEELLLLLL!!!''
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kidnapning og for søg Empty
IndlægEmne: Sv: kidnapning og for søg   kidnapning og for søg Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kidnapning og for søg
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dark World :: Kysten :: Vest-
Gå til: