The Dark World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Et forum hvor vampyr hersker byerne og varulve hersker skove magikere der hersker ved kysten, dæmoner og engle som er hvor de kan
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 21, Tors Jun 04, 2020 7:56 pm
Mest aktive brugere
Malao
accistance - Page 3 Vote_lcapaccistance - Page 3 Voting_baraccistance - Page 3 Vote_rcap 
Fiona Angelina
accistance - Page 3 Vote_lcapaccistance - Page 3 Voting_baraccistance - Page 3 Vote_rcap 
watson
accistance - Page 3 Vote_lcapaccistance - Page 3 Voting_baraccistance - Page 3 Vote_rcap 
Fillipe McGrath
accistance - Page 3 Vote_lcapaccistance - Page 3 Voting_baraccistance - Page 3 Vote_rcap 
Amanda
accistance - Page 3 Vote_lcapaccistance - Page 3 Voting_baraccistance - Page 3 Vote_rcap 
Freja
accistance - Page 3 Vote_lcapaccistance - Page 3 Voting_baraccistance - Page 3 Vote_rcap 
moriarty
accistance - Page 3 Vote_lcapaccistance - Page 3 Voting_baraccistance - Page 3 Vote_rcap 
Lenora ´Diamond´ Rachel
accistance - Page 3 Vote_lcapaccistance - Page 3 Voting_baraccistance - Page 3 Vote_rcap 
Akuma
accistance - Page 3 Vote_lcapaccistance - Page 3 Voting_baraccistance - Page 3 Vote_rcap 
Demetri
accistance - Page 3 Vote_lcapaccistance - Page 3 Voting_baraccistance - Page 3 Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Top posting users this week
Ingen bruger
Nyheder om chatten
accistance - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 4:09 am af Amanda
Hej alle sammen her på siden. Jeg har lavet en smule om på chatten så i også kan skrive imens i emner. Men det er ikke ensbetydende med i ikke skal emne, tvært imod.
En anden ting er at når i skriver i emner er det ikke ligesom i chatten, i skal skrive noget mere og hus det ikke er med samme tegnsætning som der i. Jeg har også smidt lidt andet her ind på siden, så i kan se hvem der er …


Kommentarer: 0
Statistik
Der er i alt 23 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Evenora

Vores brugere har i alt skrevet 496 indlæg i 55 emner

 

 accistance

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 10:24 am

Angel satte sig ved siden af hvor Fillipe stod "nå.. er der ellers noget spænnende ved dit liv" sagde hun stille med et beundrene smil
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 10:28 am

nu hvor han ser hvad fiona er kan han ikke lade vær med at se chokeret ud men heldig vis skjuler hjelmen det "hvis du vil kan jeg skaffe noget udstyr til dig også" sagde han "til selvforsvar"
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 10:29 am

"nej ellers tak jeg har nok i mine vinger" siger hun og smiler til ham
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 10:39 am

"fair nok men hvad vil du gør vis en vampyr tager fat i dig og du er alene med den" sagde han med efter tanke i stemmen
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 10:40 am

"jeg holder mig næsten aldrig på jorrden unden venner, hvis jeg er alene flyver jeg rundt" sagde Angel stille
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 10:58 am

"computer start raket fremdrift" /computer "aktiveret" "der kan du se min ven jeg kan også flyve" sagde han med lidt angtuciasme i stemmen
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 11:02 am

"hehe jaja men flyver du lige så godt" siger hun med et lidt hånene men alligevel blid stemme
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 11:08 am

"men kan du gøre det her" sagde han praldende
Fillipe fløj op og skød et kæmpe lyn ud af hånden
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 11:11 am

"nej det kan jeg så ikke "siger hun mens hun beundre ham "men du kan da lide at prale overfor piger hva" griner hun stille
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 11:14 am

Fillipe ser uret i hans hjelm "nå jeg må smutte" sagde mens han ledte efter usynlighedsknappen
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 11:16 am

"nej vent... bliv da her vi er da lige ved at lære hinanden at kende" sagde Angel hurtigt mens hun fik et mere trist udtryk
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 11:25 am

"beklager" sagde han og trykkede på usygnligheds knappen *jeg må designe et lettere design*
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 11:26 am

"pls lad vær, vil du ikke nok" Hun kiggede fortvivlet på ham"
Tilbage til toppen Go down
Malao
E-rang
E-rang
Malao


Antal indlæg : 111
Join date : 18/04/12
Url bo sted : vampyr byen

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 11:35 am

da Malao ikke kunne høre eller se Fillipe mere vendte han om mod Fiona igen
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 11:40 am

Angel sad bare og så ned mod jorden "han er smuttet" sagde hun stille til Malao
Tilbage til toppen Go down
Malao
E-rang
E-rang
Malao


Antal indlæg : 111
Join date : 18/04/12
Url bo sted : vampyr byen

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 11:42 am

ja heldig vis" sagde Malao "ved du hvad den ting er til som han havde på" spurte Malao bagefter
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 11:45 am

"hvad mener du med det" hun kiggede undrene på ham "og nej det ved jeg faktisk ikke"
Tilbage til toppen Go down
Malao
E-rang
E-rang
Malao


Antal indlæg : 111
Join date : 18/04/12
Url bo sted : vampyr byen

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 11:46 am

den tingest han havde på er til at dræbe os vampyre" sagde Malao
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 11:54 am

"det var for sikkerhed han havde den på for" sagde hun bare mens hun så ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Malao
E-rang
E-rang
Malao


Antal indlæg : 111
Join date : 18/04/12
Url bo sted : vampyr byen

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 11:59 am

nej det er den rene morder maskine, den slog hele min familie ihjel og fordi jeg overlevede blev jeg smidt ud af min landsby for de var bange for at den kom til bage" sagde Malao og kiggede væk da der trillede en tåre ned af kinden på ham
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 12:02 pm

"hør jeg vil ikke skændes med venner mere i mit liv, men jeg tror ikke han er så slem igen" sagde hun stille
Tilbage til toppen Go down
Malao
E-rang
E-rang
Malao


Antal indlæg : 111
Join date : 18/04/12
Url bo sted : vampyr byen

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 12:05 pm

okay så lader vi os se hvem der har ret men jeg gider ikke at vente på at han kommer tilbage så jeg går hen mod vampyr byen ses ven" sagde Malao smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 8:24 pm

''Hejhej'' Siger MIndy og er stadig chokket over det med udstoppe dyr.
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 7:13 am

"jeg må heller gå tilbage min kasse der var mere udstyr" Sagde han lidt for sig selv efter han havde sendt Fawks sin falk afsted med et nyt design
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 7:19 am

Angel stod og kiggede ned mod jorden og lyttede lidt til Mindy og Malao som lige havde sagt noget, men hun tænkte mest på Fillipe
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





accistance - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
accistance
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dark World :: Skovene :: Syd skoven :: Lysning-
Gå til: