The Dark World
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Et forum hvor vampyr hersker byerne og varulve hersker skove magikere der hersker ved kysten, dæmoner og engle som er hvor de kan
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 21, Tors Jun 04, 2020 7:56 pm
Mest aktive brugere
Malao
accistance - Page 2 Vote_lcapaccistance - Page 2 Voting_baraccistance - Page 2 Vote_rcap 
Fiona Angelina
accistance - Page 2 Vote_lcapaccistance - Page 2 Voting_baraccistance - Page 2 Vote_rcap 
watson
accistance - Page 2 Vote_lcapaccistance - Page 2 Voting_baraccistance - Page 2 Vote_rcap 
Fillipe McGrath
accistance - Page 2 Vote_lcapaccistance - Page 2 Voting_baraccistance - Page 2 Vote_rcap 
Amanda
accistance - Page 2 Vote_lcapaccistance - Page 2 Voting_baraccistance - Page 2 Vote_rcap 
Freja
accistance - Page 2 Vote_lcapaccistance - Page 2 Voting_baraccistance - Page 2 Vote_rcap 
moriarty
accistance - Page 2 Vote_lcapaccistance - Page 2 Voting_baraccistance - Page 2 Vote_rcap 
Lenora ´Diamond´ Rachel
accistance - Page 2 Vote_lcapaccistance - Page 2 Voting_baraccistance - Page 2 Vote_rcap 
Akuma
accistance - Page 2 Vote_lcapaccistance - Page 2 Voting_baraccistance - Page 2 Vote_rcap 
Demetri
accistance - Page 2 Vote_lcapaccistance - Page 2 Voting_baraccistance - Page 2 Vote_rcap 
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Top posting users this week
Ingen bruger
Nyheder om chatten
accistance - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 05, 2012 4:09 am af Amanda
Hej alle sammen her på siden. Jeg har lavet en smule om på chatten så i også kan skrive imens i emner. Men det er ikke ensbetydende med i ikke skal emne, tvært imod.
En anden ting er at når i skriver i emner er det ikke ligesom i chatten, i skal skrive noget mere og hus det ikke er med samme tegnsætning som der i. Jeg har også smidt lidt andet her ind på siden, så i kan se hvem der er …


Kommentarer: 0
Statistik
Der er i alt 23 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Evenora

Vores brugere har i alt skrevet 496 indlæg i 55 emner

 

 accistance

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Malao
E-rang
E-rang
Malao


Antal indlæg : 111
Join date : 18/04/12
Url bo sted : vampyr byen

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 8:19 am

ja men lige nu er i de første" siger Malao og kigge ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 8:24 am

Fillipe kigger op da der er kommet to nye til lysningen "hvem pokker er i" sagde Fillipe i et meget mere hæst tone fald *jeg må se at få dem væk her fra min forsendelse kan komme når som hels* forsent Fillpe så det store fly smide en kasse lige på nød blusset
Tilbage til toppen Go down
Malao
E-rang
E-rang
Malao


Antal indlæg : 111
Join date : 18/04/12
Url bo sted : vampyr byen

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 8:31 am

Mit fulde navn er Malao Fu og hvem er du så" siger Malao Smilende
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 8:35 am

"jeg hedder Fiona Angelina Blizz og er en engel" Siger Angel og smiler
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 8:37 am

Fillipe ænser ikke hvad de svare for han hvde for travlt med at åbne kassen "de kunne da i det mindste udstyre den med en fladskærm" mumlede han hend for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Malao
E-rang
E-rang
Malao


Antal indlæg : 111
Join date : 18/04/12
Url bo sted : vampyr byen

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 8:49 am

hey ven vi har lige intrudoseret os og du ignorere os for en kasse med ragelse" spørg Malao lige så rogeligt ham den underlige
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 8:52 am

"ragelse det her har kostet mere end dit hus dreng ogkan jeg venligst bede jer om at vende jer jeg skal lige i den her" sagde Fillipe lidt vredt *jeg håber bare linserne er entakt*
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 8:55 am

Angel gik hen mod den ukendte mand "hvem er du endelig du virker anderledes end alle andre jeg har mødt" spurgte hun undrene og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 8:57 am

"to sekunder snut" sagde Fillpe med det meste af kroppen i en rustning og til sidst putter han en metal hanske på
Tilbage til toppen Go down
Malao
E-rang
E-rang
Malao


Antal indlæg : 111
Join date : 18/04/12
Url bo sted : vampyr byen

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 8:57 am

ja det har kostet mere ind mit hus dreng jeg er lidt ældre ind du tro" siger Malao lidt vred
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 8:59 am

"okay jeg har allerede fået kælenavnet snut" griner Angel lidt "lad nu det der ligge lidt og snak med os lidt" siger Angel roligt med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 9:19 am

Fillipe tager hjælmen på "jeg er Fillipe McGrath" siger han som om det ikke betyder noget "vil du høre noget facinerende?"
Tilbage til toppen Go down
Malao
E-rang
E-rang
Malao


Antal indlæg : 111
Join date : 18/04/12
Url bo sted : vampyr byen

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 9:21 am

ja det vil jeg da gerne" siger Malao
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 9:23 am

"ja gerne" siger Angel og smiler lidt
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 9:26 am

han peger mod hjelmen "her i sidder en nyere model af McSvansons race briller" sagde Fillipe med lidt antuciasme i stemmen "det vil sige når jeg aktivere dem kan jeg se væsners sande form"
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 9:29 am

"spænnende" sagde Angel og kiggede lidt beundrene på ham
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 9:31 am

"ja det gør det nemmere at jage vampyre" sagde han "dragten er mit eget design jeg har lavet den af sølv kølet ned i helligt vand" sagde fillipe stolt og kiggede ned i kassen igen "uh de sendte enda steak pistolen"
Tilbage til toppen Go down
Malao
E-rang
E-rang
Malao


Antal indlæg : 111
Join date : 18/04/12
Url bo sted : vampyr byen

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 9:33 am

ve i hvad jeg tro jeg går" siger Malao og går sin vej
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 9:38 am

"jager du" spurgte hun undrene "en af mine venner er vampyr" sagde hun hurtigt og kiggede lidt på ham, Angel så Malao var ved at gå "hvorfor går du" sagde hun og kiggede bekymret
Tilbage til toppen Go down
Malao
E-rang
E-rang
Malao


Antal indlæg : 111
Join date : 18/04/12
Url bo sted : vampyr byen

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 9:41 am

ignorere Fiona og går vidre væk fra de andre
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 9:48 am

/computer "systemer aktiveres"

"computer aktiver nattejæger program" sagde han højt og tyde ligt
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 9:53 am

Angel stod bare og beundrede Fillipe "hvad laver du ellers" spurgte hun på en blid måde med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 10:06 am

"tjo jeg udstopper dyr" sagde han mens hans program opstartede /computer "program klart" *endelig*
Tilbage til toppen Go down
Fiona Angelina
Nybegynder
Nybegynder
Fiona Angelina


Antal indlæg : 65
Join date : 08/03/12

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 10:10 am

"Okay" sagde hun men hørte endelig ikke efter men kiggede mere hvad der skete omkring Fillipe
Tilbage til toppen Go down
Fillipe McGrath
Nybegynder
Nybegynder
Fillipe McGrath


Antal indlæg : 50
Join date : 25/04/12
Url bo sted : et sted på vest køsten

accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 04, 2012 10:19 am

"start tjek liste" sagde han "radar" "tjek" "mikrofon en to tre" "tjek" "våben system" "aktiveret alle systemer online"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





accistance - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: accistance   accistance - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
accistance
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Dark World :: Skovene :: Syd skoven :: Lysning-
Gå til: